מה הוא המפתח שחסר, המפתח שבאמצעותו ההבטחה השיווקית והעסקית שלך יכולה להתממש?
מה הם המרכיבים ומי הם השותפים שיש לקחת בחשבון כשמבטיחים ורוצים לקיים. מה הם הכלים האפקטיביים שחשוב לאמץ.
הדרך השלמה – היא הדרך שתוביל להצלחות מתמשכות.
הדרך השלמה מתחילה בחיבור מכלול הגורמים וההתמחויות ומכוונותם למשימה הארגונית.
הדרך השלמה מבוססת על תובנות מקדמיות:
את הדרך אפשר גם לראות וגם לנתב:
1. חזון בהיר ומטרה ארגונית מחודדת
2. יעדים מדידים – כולם מחוברים
3. תהליכים עסקיים חוצי ארגון ומשולבים עם השותפים העסקיים
4. נגישות מידע להתמצאות בשטח ולקבלת החלטות (לוח מכוונים = Dash-Board)
5. מדדים שמצביעים על המטרה ומדדים שמניעים לפעולה
6. ידע ארגוני
הקוד המלא מבוסס על הדרך והכלים הניהוליים המתקדמים התואמים את קידמת התפיסה הניהולית של שרשרת האספקה הרב-ארגונית.
אנחנו יודעים להתאים את הקוד ולתרגם אותו לפרקטיקה ניהולית ותפעולית לעסקים גדולים, בינוניים וקטנים וגם לעסקים בתחילת דרכם, על פי מידתם והאתגרים העומדים לפתחם.
בכל ארגון קיימת "תרבות ארגונית" המשפיעה על המהלכים הארגוניים, הן ברמת קבלת ההחלטות והן ברמת הביצוע של הפעילויות האופרטיביות השונות, בכל הרמות בארגון
התרבות הארגונית מתגבשת במהלך חיי העסק ומושפעת מגורמים שונים
בדרך כלל, מנהלי העסק ועובדיו אינם ערים לקיומה ומידת השפעתה של התרבות הארגונית ובמקרים רבים, נוצר תיסכול נוכח חוסר היכולת להשיג מטרות שיווקיות ותפעוליות כאשר מקור החסם טמון בתרבות הארגונית
הקוד האתי
יצירת הקוד האתי והטמעתו בארגון מאפשר להסיט את השפעת התרבות הארגונית ולאפשר טון חדש המכוון את הפעילות העסקית למימוש היעדים העסקיים והשיווקיים, באופן יעיל יותר
הקוד האתי עשוי לחולל תרבות ארגונית חדשה התומכת בקידום ייעדי הארגון ומהווה מקור אנרגטי להתמודדות עם חסמים
הקוד האתי בא לידי ביטוי בתחומי העסק השונים, כגון:
שיטת IGPS פועלת לאור הזיקה הישירה בין הצלחת העסק במימוש יעדיו לבין קיום ההבטחות העסקיות.
חברת IGPS רואה את הפער, בין הבטחה למימוש, כחסם בפני התפתחות עסקית וכמקור לתיסכול ניהולי.
IGPS מאמינה בהתאמה ובהטמעה של קוד התפעול המרכזי בארגון, כבסיס למנהיגות תפעולית התומכת במאמצי השיווק ומקפידה על קיום ההבטחות השיווקיות והעסקיות
השאיפה למצוינות היא מידת הרצון
הגשמת המצוינות היא מידת ההשקעה
השמים הם הגבול והדרך, דרך ארץ
בעידן הנוכחי, כל צורך, מוצר או שירות, ניתן להשגה במגוון גובר של "חנויות" בשלל מותגים ואריזות
בעידן בו האפשרות לעסקים לפתח סביבה שיווקית באוקינוס כחול, הולכת ופוחתת
במציאות עסקית של הישרדות תחרותית, התנאי ההכרחי הנדרש לכיבוש ליבו של הלקוח בא לידי ביטוי במידת מהירות ואיכות המענה לצורך
מושג הזמינות מבטא את מידת היכולת של העסק לספק את המוצר ו/או השירות לרשות הלקוח, בהתאם למידת הצורך ובאריזה נאותה של "חווית קניה" בעלת ערך מוסף
עסק המשיג יכולת ניהול ושליטה במדד הזמינות ומגייס את הכישורים הנדרשים לספק רמת זמינות עודפת על פני מתחריו, יכול לרתום הישג זה לכדי יתרון תחרותי מתמשך ובעל ערך עסקי משמעותי
בכל סביבה עסקית אפשר להגדיר את מדד הזמינות באופן התואם את מאפייני קהל המטרה ואת מאפייני המוצר / שירות
בתעשיות שונות נוכל לזהות את רמת השירות הנהוגה באותה תעשייה ואף את הפער בין ההיצע לביקוש
אולם, עסק שמתעלם מהמדד הקריטי הזה, עלול לאבד את מידת הנוכחות שלו בשוק
שיטת IGPS פועלת לאור הזיקה הישירה בין הצלחת העסק במימוש יעדיו לבין קיום ההבטחות העסקיות.
חברת IGPS רואה את הפער, בין הבטחה למימוש, כחסם בפני התפתחות עסקית וכמקור לתסכול ניהולי.
IGPS מאמינה בהתאמה ובהטמעה של קוד הזמינות המרכזי בארגון, כבסיס למנהיגות תפעולית התומכת במאמצי השיווק ומקפידה על קיום ההבטחות השיווקיות והעסקיות
נשמח להתאים את הקודים המתאימים לעסק שלך ולסייע לך להטמיע אותם
בהצלחה !